Διαγωνισμός Υποβρύχιας Φωτογραφίας National Geographic - Κωνσταντίνος Πετρινός



Τον Κωνσταντίνο Πετρινό τον γνωρίσαμε κατά τη διεξαγωγή του 2ου συνεδρίου ADEXCON τον Φεβρουάριο του 2014, όπου δέχτηκε να μας τιμήσει με την παρουσία του σαν ομιλητής, με θέμα την υποβρύχια φωτογραφία.


Από καιρό παρακολουθούσαμε το site και το blog του, απολαμβάνοντας σπάνιες και μοναδικής ομορφιάς φωτογραφίες.

Μέσα από τις φωτογραφίες και τα βίντεό του, μας ταξίδευε σε μαγικά μέρη και βυθούς που κάθε δύτης θα ζήλευε.

Όταν πλέον τον γνωρίσαμε από κοντά, με χαρά διαπιστώσαμε πως πρόκειται για έναν ιδιαίτερα καταξιωμένο αλλά ταυτόχρονα χαμηλού προφίλ καλλιτέχνη της υποβρύχιας φωτογραφίας.

Δείτε πιο κάτω ένα απόσπασμα από την ομιλία του!!!


Ο Κωνσταντίνος Πετρινός λοιπόν συμμετέχει σε έναν ακόμα διεθνή διαγωνισμό που διοργανώνει το National Geographic.

Όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα, βίντεο και podcasts, η αποστολή του καταδυτικού μας κέντρου είναι εκτός από την ασφαλή εκπαίδευση αυτοδυτών και η ανάδειξη της Ελληνικής κατάδυσης.

Ο διαγωνισμός στον οποίο συμμετέχει ο αξιοσέβαστος και καλός μας φίλος πλέον, Κωνσταντίνος Πετρινός, είναι κάτι που μόνο αδιάφορους δεν θα μπορούσε να μας αφήσει.

Η φωτογραφία του είναι μία από τις 25 που επιλέχθηκαν ανάμεσα σε 30.000 και είναι υποψήφια για τον τελικό.

Αυτό που κάναμε εμείς και ζητάμε ευγενικά και από εσάς, είναι να στηρίξετε αυτή την προσπάθεια, ώστε να δείξουμε σε όλον τον κόσμο ότι, όχι μόνο υπάρχει κατάδυση στην Ελλάδα, αλλά έχει και εξαιρετικούς, δύτες και υποβρύχιους φωτογράφους!!!


Παρακαλώ να ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ψηφίζοντας την φωτογραφία του Κωνσταντίνου.

Για να ψηφίσει κανείς
α) Πηγαίνετε εδώ
β) Μπαίνετε στο website του διαγωνισμού και κάνετε REGISTRATION βάζοντας το email και ένα password
γ) Κάνετε κλικ στο BEGIN NOW
δ) Ελέγξτε το email σας και κάντε CONFIRM. Θα σας στείλει ξανά στο site διαγωνισμού.
ε) Με βελάκι ή BACK βρίσκετε την φωτογραφία του με το χταπόδι και πατάτε VOTE μία φορά. 



Διαβάστε περισσότερα για τον Κωνσταντίνο Πετρινό εδώ καθώς και για τα βιβλία του εδώ



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

15 κανόνες για τους σένσορες οξυγόνου των rebreather



JJ-CCR Head with the Sensors & the Solenoid.


Οι σένσορες οξυγόνου είναι ένα ακόμα αναλώσιμο που χρειάζονται τα rebreathers.

Έχουν περιορισμένο χρόνο διάρκειας – ζωής και θα πρέπει να αντικαθίστανται προληπτικά ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα να δώσουν λανθασμένες πληροφορίες στα ηλεκτρονικά της συσκευής.

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να παρακολουθείτε και να ελέγχετε τη διάρκεια ζωής τους και να τους αλλάζετε κάθε 12 με 18 μήνες ή και νωρίτερα, ανάλογα με τη χρήση. 

Σε κάθε περίπτωση όμως ο κατασκευαστής είναι αυτός που καθορίζει τη συχνότητα αντικατάστασης τους.





Ένας τρόπος για να μπορείς να ελέγχεις την παλαιότητα τους είναι να γράψεις σε ένα αυτοκόλλητο ταμπελάκι, την ημερομηνία εγκατάστασης  και τον αριθμό του σένσορα 1, 2 ή 3. 

Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγεις το να τους μπερδεύεις, τοποθετώντας τους σε διαφορετικές θέσεις.


Παρ όλα αυτά οι περισσότεροι κατασκευαστές θα σου τους αντικαταστήσουν όταν στείλεις την κεφαλή του rebreather σου για έλεγχο ή σέρβις, ειδικά εάν κοντεύουν στην ημερομηνία λήξης τους.



To F2 σημαίνει ότι ο σένσορας κατασκευάστηκε τον 6ο του 2002


Διάβασε παρακάτω 15 χρήσιμους κανόνες για τους σένσορες.

1. Να τους αλλάζες κάθε 12 με 18 μήνες από την ημερομηνία που θα τους ανοίξεις.

2. Μην χρησιμοποιείς σένσορες που έχουν μείνει στη συσκευασία τους για παραπάνω από δύο χρόνια

3. Μην χρησιμοποιείς ιατρικούς, βιομηχανικούς  σένσορες ή σένσορες αυτοκινητοβιομηχανίας.

4. Να χρησιμοποιείς σένσορες οι οποίοι είναι κατασκευασμένοι και προορίζονται μόνο για χρήση σε rebreather.

5. Μην αποθηκεύεις τους σένσορες σε αεροστεγής σακούλες. 

6. Μην αποθηκεύεις τους σένσορες σε αυξημένη μερική πίεση για παρατεταμένα χρονικά διαστήματα (άνω των 24ων ωρών).

7. Μην αποθηκεύεις τους σένσορες σε αυξημένη θερμοκρασία (άνω των 45 βαθμών), ή σε ξηρό περιβάλλον. 

8. Αν οι σένσορες δεν δίνουν την ίδια ένδειξη κατά τη διάρκεια μιας κατάδυσης, κάνε ένα diluent flush για να επαληθεύσεις τις ενδείξεις

9. Για να απομακρύνεις την υγρασία από τους σένσορες ή ταρακούνησε την κεφαλή ή χρησιμοποίησε απορροφητικό χαρτί ή πανάκι.
Μην χρησιμοποιείς εργαλεία.


10. Να κρατάς τις ηλεκτρονικές επαφές καθαρές.

11. Μην μπλοκάρεις τις θύρες στο σώμα τους.

12. Άφηνε να σταθεροποιηθεί η θερμοκρασία του rebreather πριν το καλιμπράρισμα (Αν για παράδειγμα ήταν εκτεθειμένο στον ήλιο).
Είναι προτιμότερο να καλιμπράρεις όταν η νατράσβεστος έχει πιάσει την θερμοκρασία λειτουργίας της.


13. Αν οι ενδείξεις από τους σένσορες είναι ασταθής (σε αέριο του οποίου γνωρίζεις την περιεκτικότητα), πολύ πιθανό να υπάρχει πρόβλημα και να χρειάζεται να τους αντικαταστήσεις.

14. Αντικατέστησε αμέσως σένσορες που έχουν πλημυρίσει. 

15. Ποτέ μην αλλάζεις θέση στους σένσορες χωρίς να τους καλιμπράρεις. 



Αν είσι δύτης επιπέδου Advanced Open Water ή μεγαλύτερου και σε ενδιαφέρει να ξεκινήσεις την εκπαίδευσή σου στις συσκευές rebreather επικοινώνησε μαζί μας εδώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Μυστικά διατροφής και άσκησης για δύτες


Είναι αλήθεια πως σε κάθε μας κατάδυση σηκώνουμε επαναλαμβανόμενα αρκετό βάρος, όπως τις φιάλες, τα βάρη, τα DPV και τα rebreather.

Αν είστε από αυτούς που έχουν βρεθεί αντιμέτωποι με πόνους και δυσκολίες στην κίνηση κατά τη διάρκεια της καταδυτικής περιόδου, εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε.


Το κάτω μέρος της πλάτης είναι ένα σύνθετο σύστημα από τένοντες, συνδέσμους, μαλακούς ιστούς, νεύρα, οστά και μυς. Πως δημιουργούνται οι τραυματισμοί και ο πόνος στα συγκεκριμένα σημεία.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των πόνων της πλάτης οφείλεται σε εκφυλιστικές αλλαγές των μεσοσπονδύλιων δίσκων, σε αλλαγές των δίσκων λόγω εξασθένησης, σε οστεόφυτα που αναπτύσσονται στα σπονδυλωτά σώματα και τελικά στους αδύναμους μυς.

Οι δύτες που έχουν ανεπτυγμένους μυς στην κοιλιακή χώρα και στο κάτω μέρος της πλάτης, δεν υποφέρουν από διαστρέμματα που προκαλούνται από μυϊκή αδυναμία.

Η επαρκής λοιπόν μυϊκή ανάπτυξη στο κάτω μέρος της πλάτης θα μας προστατέψει από πιθανούς τραυματισμούς και διαστρέμματα των μυϊκών ινών και του μαλακού ιστού. Για τους σοβαρούς τραυματισμούς υπάρχουν διάφορες μορφές θεραπείας (πάγος, μορφές θερμότητας, φάρμακα). Μπορούμε με τη σωστή εξάσκηση, αυξάνοντας τη ροή του αίματος να βοηθήσουμε έναν σοβαρό τραυματισμό μόλις υποχωρήσει η φλεγμονή.


Πώς όμως μπορούμε να αποφύγουμε τους χρόνιους και σοβαρούς τραυματισμούς; 
Η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη. 
Ασκούμαστε έξυπνα. 
Προσέχουμε το βάρος που σηκώνουμε, την κλίση και την αύξηση του βάρους. 

Η επανάληψη και όχι καθ αυτό το βάρος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην αποφυγή τραυματισμών.

Καλό είναι εδώ να επισημάνουμε κάποιες επικίνδυνες ασκήσεις.

Ημικαθίσματα με μπάρα, 
Άρσεις θανάτου με τα πόδια τεντωμένα, 
Εκτάσεις πλάτης με βάρη και 
οι κωπηλατικές έλξεις με κλήση.

Αρχίστε την προπόνηση με λιγότερα σετ, επαναλήψεις και βάρος.

Πολύ σημαντική βοήθεια προσφέρουν οι διατάσεις σε τακτική βάση (το βράδυ μετά από ένα καυτό μπάνιο).


Ένα βασικό και πολύ σημαντικό παράγοντα για την αποκατάσταση των τραυματισμών της πλάτης αποτελεί η ΔΙΑΤΡΟΦΗ.

Τρία είναι τα σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας.
•   Ποιότητα. Η τροφή που χρησιμοποιούμε πρέπει να προσφέρει ποιότητα και ποικιλία τέτοια ώστε να μας δώσει επαρκή ποσότητα πρώτων υλών για να αναπτύξουμε υγιείς ιστούς.

•   Καθαρισμός. Μέσα από σωστά και ελεγχόμενα προγράμματα διατροφής θα βοηθήσετε το σώμα σας στις λειτουργίες καθαρισμού και αποβολής. Τα προγράμματα αυτά βοηθούν στην εξουδετέρωση των προϊόντων οξείδωσης και σύνθεσης ελεύθερων ριζών.

•   Ενίσχυση. Η Τρίτη σημαντική πλευρά βρίσκεται στην εφαρμοσμένη θρέψη. Την χρήση δηλαδή κατάλληλων προϊόντων διατροφής. Ο ρόλος των βιταμινών, αλάτων και ιχνοστοιχείων στην διατήρηση υγιών συνδετικών ιστών σχετίζεται με την ρύθμιση του ραχιαίου πόνου.


Η υγιεινή διατροφή είναι οπωσδήποτε πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, αλλά οι συνθήκες άγχους στις οποίες ζούμε όταν έχουμε ραχιαίους πόνους απαιτούν ορισμένες βιταμίνες και μέταλλα σε μεγαλύτερες ποσότητες από εκείνες που μπορούν να προσφέρουν οι τροφές. 

Μερικές φορές η πεπτική αποτελεσματικότητα εμποδίζεται από διάφορες αιτίες. Κάποιες ασθένειες που επέβαλλαν μεγαλύτερες απαιτήσεις στο ανοσοποιητικό σύστημα, ίσως κάνουν το στομάχι, το ήπαρ και την σπλήνα λιγότερο αποδοτικά στις λειτουργίες τους και όσον αφορά την επεξεργασία και την διανομή των θρεπτικών ουσιών στο σώμα.

Βασικά μέταλλα για την πλάτη είναι το ασβέστιο, το μαγνήσιο, ο φώσφορος και το κάλιο.
Βασικές βιταμίνες είναι η A,B,C,D

Τροφές που μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στην αποκατάσταση των τραυματισμών της πλάτης καθώς και γενικότερα στις καταδύσεις είναι
•   Ζάχαρη και γλυκαντικά. Προκαλούν κατακράτηση του ασβεστίου, και αποφέρουν μυϊκούς σπασμούς και κράμπες.
•   Άσπρο αλεύρι και επεξεργασμένοι σπόροι
•   Αλάτι. Διαταράσσει την ισορροπία των μετάλλων στο αίμα και δημιουργεί προβλήματα στα επίπεδα καλίου και μαγνησίου.
•   Τσάι και καφές. Προκαλούν νευρικότητα και μείωση της απορρόφησης του σιδήρου

•   Οινοπνευματώδη ποτά. Μειώνουν την απορρόφηση των βιταμινών B,C  καθώς και μερικών μετάλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Heritage and Underwater Archaeology Education Diving Webinar / Podcast



Είσαι πιστοποιημένος δύτης και θέλεις κάτι πραγματικά διαφορετικό γι αυτό το καλοκαίρι;;;
Δεν είσαι ακόμα πιστοποιημένος αλλά σκέφτεσαι να ξεκινήσεις με τις καταδύσεις;;;
Είσαι δύτης σπορ καταδύσεων, technical ή rebreather;;; 

Με αυτό το webinar ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ενημέρωσης των ενδιαφερόμενων σχετικά με τα μαθήματα υποβρύχιας αρχαιολογίας.

Άκουσε πιο podcast από αυτό το webinar και βρές από κάτω τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής στο live event  που θα διεξαχθεί στις 28 Απριλίου 2015, στο πολιτιστικό κέντρο του Δήμου Μοσχάτου.


Εδώ μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή στο live event της 28 Απριλίου 2015 στις 19:30.

Αυτό το καλοκαίρι θα είναι ακόμα πιο συναρπαστικό!!!

Σε περιμένουμε στην παρέα μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου